هرمزگانی سلام

هرمزگانی سلام

یادداشت های صابر سالاری سردری
هرمزگانی سلام

هرمزگانی سلام

یادداشت های صابر سالاری سردری

جناب استاندار! اینجا دیار تعجب هاست...

گویا استاندار جدید به صورت کاملا سرزده به ویترین بهداشت و درمان استان هرمزگان مراجعه کرده،البته بصورت کاملا سرزده اما با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و کلی خبرنگار. بعد هم وقتی شنیده که بیماران برای یک ام ار آی دوماه در انتظار می مانند کلی تعجب کرده...


آقای استاندار جدید چرا از انتظار 2 ماهه یک بیمار برای انجام ام آر آی تعجب کردید؟ کجای این انتظار تعجب آور است؟ مگر امری غیرعادی اتفاق افتاده؟ مگر روال کار همینگونه نیست؟ مگر در بعضی استان های همجوار مثل یزد زودتر از این جواب می دهند؟ نه!


به ما گفته اند همه جا همینطوری است. به ما گفته اند در همه ی دنیا یک سال باید از افتتاح یک ورزشگاه بگذرد تا به بهره برداری برسد. به ما گفته اند در همه جای دنیا بخصوص در جزایر باید بیش از 11 مادر باردار بمیرد تا شاید کسی دست به کار شود.به ما گفته اند در تمام دنیا همه ی بیمارستان ها رتبه اول مرگ و میر مادران باردار را به خود اختصاص می دهند. به ما گفته اند در همه جای دنیا برای انتقال بیمار از یک جزیره هیچ امکاناتی وجود ندارد. به ما گفته اند در تمام دنیا استانی که رتبه 4 درآمدهای کشوری را دارد باید در تخصیص بودجه استان 24(28) باشد. به ما گفته اند در تمام دنیا شهردارانش باید لیسانس غیرمرتبط داشته باشند. به ما گفته اند در همه این کره خاکی خور شهناز و گورسوزان همینطوری به امان خدا رها شده. به ما گفته اند در تمام دنیا سر چهارراهایشان به جای گل یک عدد گدای پاکستانی کاشته اند. آقای استاندار به ما گفته اند در تمام دنیا مدیرعامل و مدیرکل ادارت و شرکت های درآمدزا را از یک استان دیگر می آورند و فقط مدیریت چند اداره پرهزینه و مصرف کننده مثل آموزش و پرورش را به مدیران همان استان واگذار می کنند تا شاید مبادا رزوی هزینه ای از آن درامدهای گزاف خرج آن استان شود. به ما فهمانده اند که در تمام دنیا پیمانکاران می توانند حق چند بچه بندری محجوب را براحتی  بخورند. به ما گفته اند در همه دنیا وقتی می خواهند یک کشتی حاوی کمک های مردمی را به سومالی بفرستند باید سرتاسر شهر را پر کنند از بنرهای رنگارنگ گران قیمت و آنوقت چند قدم آنطرف تر بچه ای در شهرک توحید بخاطر فقرش سر روی گونی بگذارد. به ما قبولانده اند که در تمام دنیا یک مقام نظامی می تواند در یک همایش نظامی حرف از جدائی نادر از سیمین بزند بعد هم صدای هیچ آقائی در نیاید تا بالاخره با کوشش چند بچه جوان، آن مقام نظامی با شجاعت حرفش را پس بگیرد. به ما گفته اند در همه ی دنیا معادن خاک هرمز وجود دارد و فقط چند آقا می توانند به آن دسترسی داشته باشند. اصلا آقای عزیزی اینطور که ما تحقیق کردیم به این نتیجه رسیدیم که یکی از وظایف نمایندگان در تمام دنیا، سکوت در مقابل تغئیرات است خودتان که می دانید. و بالاخره به ما همین چند وقت پیش که صدایمان در آمد فهماندن که در تمام این دنیای ناهنجار یک شبه یک استاندار را برکنار می کنند و آقایان تمکین و سر تعظیم به نظر دولت محترم!


و هیچکدام از اینها تعجب ندارد...


آقای عزیزی به دیار شگفتی خوش آمدید!


{ نشر این پست در هرمزگان نیوز}

{ انتشار همین پست در پایگاه خبری تحلیلی هرمزآنلاین }



نظرات 13 + ارسال نظر
بنیامین 11 مهر 1390 ساعت 07:32 ب.ظ http://dreammind.blogsky.com

سلام

امیدوارم نمایش نباشه

سلام
انشاالله که نباشه...

سدید 12 مهر 1390 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.miz.persianblog.ir

خیلی جالب بود

تعجب استاندار...؟

عالی بود

ممنون...

بنیامین 12 مهر 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://dreammind.blogsky.com

درود
و سپاس

سلام...

هانی 13 مهر 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام . بسیار سوزناک و درد آور بود !

piskedel6 13 مهر 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://piskedel6.blogsky.com

ahsan besyar ali neveshti.......................

سلام...

Moihamamd 15 مهر 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

Haghighat Dare In Post

منا 18 مهر 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

چه مختصر و مفید نوشته بودی و چه تلخ بود. ممنون

سلام منا...

رهبر 19 مهر 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

ا...سلام مهربان
ازکجافهمیدین که تعجب کرده
سالم باشی

سلام...
از قول یک خبرگزاری...

.... 4 آبان 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

اگه بندر بودم چاپش می کردم و تو شهر پخشش می کردم.

لطف داری...

Ghodsi 7 آبان 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.roodani.blogfa.com

سلام دوست عزیز

واقعاً خوب نوشتی و دستت درد نکنه.

انشاالله که نتیجه بخش باشه.

ببخش که یه کم خیلی دیر اومدم. مطلبت رو میزارم وبلاگ.

سلام
خوش آمدی...

مینوی 29 آذر 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://minoovi.blogfa.com

جناب آقای سالاری سلام/ از مطالب جامع و کامل شما استفاده کردم واقعا؛ همین طوره البته خیلی حرفا هنوز نگفته مانده .. خوشحال میشم به بنده هم سر بزنید اگه قابل دونستین منو با نام (۰ مینوی )۹ لینک کنید بعد هم اجازه بدین شما را لینک کنم خدا حافظ هم ولایتی
به امید .... هرمزگان

آرزو-بندر عباس 13 اسفند 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام -من هم ولایتی شما نیستم.شیرازیم امابه حکم انتقال همسر کارمندم 13ساله ساکن بندر عباسم .ونویسنده ام.اما دلم میسوزه از ظلمی که به مردم مظلوم و صبور این استان روا داشته میشه.نفس حقی هم مثل شما اگه ازسینه خارج بشه محکوم به مواخذه در باب تشویش اذهانه. چه باید گفت وچه باید کرد که این مردم با روح بزرگ وانسانیشون لایق بهترینها وبیشترینها هستند اما کمترینها ازشون دریغ میشه.آخ از پیمانکاران کلفت گردنی که میبرند ومیچاپند ومیخورند حق مردم و جوونهای این استانو تا آقازاده هاشون کسی بشن و فردا روز بیان جاشونو تو این استان بگیرن وبه مکیدن خون مردم ادامه بدن .نسل اندر نسل. امان از این هیاهو یا ضامن آهو خودت بداد این مردم برس .ما که اول وآخر رفتنی هستیم اما خدا خودش حق این مردم رو از این مار خورده های افعی شده بگیره.ممنون جوونمرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد