هرمزگانی سلام

هرمزگانی سلام

یادداشت های صابر سالاری سردری
هرمزگانی سلام

هرمزگانی سلام

یادداشت های صابر سالاری سردری

آزمون استخدامی استانداری...

 2 ماه پیش سایت استانداری اعلام کرد تعدادی از دستگاه های اجرائی وابسته به این نهاد قرار است آزمون استخدامی برگزار کنند. ما هم که لیسانس میکروبیولوژی داریم کلی خوشحال شدیم وقتی که دیدیم اداره استاندارد یک کارشناس میکروبیولوژی می خواهد. تند تند رفتم 5 هزارتومان به حساب ریختم و روز جمعه قلم به دست سر جلسه امتحان حاضر شدم. کلی آدم آمده بود برای تصاحب همین یک کرسی کارشناسی میکروبیولوژی...


اخبار روز شنبه(روز بعد از امتحان) از قول یکی از مسئولان که وابسته است به یکی از معاونت های استانداری گفت: نتایج 15 روز بعد از طریق سایت اعلام خواهد شد. البته در سایت استانداری قید شده بود 1 ماه پس از برگزاری آزمون ورودی...


یکی از دوستان هم دانشگاهی ام که از قرار معلوم فوق لیسانس هم دارد و باهم سر جلسه حاضر شده بودیم دیروز تماس گرفت و گفت: زنگ زدم اداره استاندارد تا ببینم بالاخره می خواهند اسامی را اعلام کنند یا نه! بعد هم یکی از همان اداره از پشت تلفن گفت: احتمالا معاونت وابسته به استانداری هزینه مالی مربوط به شرکت اعلام کننده نتایج را پرداخت نکرده. بهمین دلیل بجای 15 روز 2ماه طول کشیده این اعلام نتایج! البته ما خودمان زنگ زدیم و اسامی نفرات برگزیده را از آن شرکت استعلام کرده ایم. نفر اول همان کسی شده که از 5 سال پیش بصورت قراردادی در این اداره مشغول به کار بوده. من این قضیه را باور نکردم. خودم رفتم استاندارد، درست همین جملات را دوباره تحویلم دادند. گفتم قرار بود 3 برابر ظرفیت اعلام کنید بعد هم از طریق مصاحبه یک نفر را استخدام کنید. گفتند نمره نفر اول کلی بالاتر از بقیه بوده! البته مصاحبه که می کنیم ولی ایشان احتمالا اینجا استخدام می شود....


این بود داستان آزمون دادن ما و کلی آدم بیکار سرکار...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد